Circular Design & asiakas – opas asiakaskokemuksen kehittämiseen

Kiertotalouden tarkastelu asiakkaan näkökulmasta on haastavaa tai unohtuu helposti. Vaikka yritys olisi panostanut asiakaskeskeisyyteen, keskittyy keskustelu kiertotalouden kohdalla helposti tuotantoon ja prosesseihin. On tärkeää pohtia kuinka kiertotalous vaikuttaa organisaation asiakkaisiin. Millä tavoin asiakas suhtautuu muutokseen ja mitä kiertotalouden ratkaisut voisivat tarkoittaa hänen arjessaan?

Tämä opas on räätälöity erityisesti PK-yrittäjien tarpeisiin asiakaskokemuksen kehittämiseen kiertotaloudessa.

Oppaalla haluamme tarjota inspiraatiota ja keinoja, jolla voit aloittaa oman kiertotalousliiketoiminnan kehittämisen. Sisällön tuotanto yhteistyössä Design Forum Finland ja frankly partners.

Kirjoita sähköpostiosoitteesi oheiseen kenttään ladataksesi oppaan.

Circular design & asiakas, opas asiakaskokemuksen kehittämiseen

Tilaa materiaali

Hidden
Hidden